Hero vector

Klantenservice

U kunt uw klantenservice zorgeloos toevertrouwen aan ons gespecialiseerde service team. Ze hebben alle informatie over uw orders en zendingen ter beschikking. Voor eventuele productvragen kunnen we naar u doorverbinden. DAVO Fulfilment Service zorgt voor volledige telefonische en e-mailondersteuning tussen 8.00 en 18.00 uur.

Klantenservice

Flexibiliteit en kostenbesparing
De flexibel in te zetten externe klantenservice is goedkoper dan een in-house uitvoering met vaste kosten.

Schaalbaarheid
We kunnen makkelijk op- en afschalen afhankelijk van de vraag, wat handig is tijdens piekperiodes zoals feestdagen.

Focus op kernactiviteiten
Door klantenservice uit te besteden, kunt u zich meer concentreren op uw kernactiviteiten.

Behoeftenanalyse
Bepaal welke delen van de klantenservice u wilt uitbesteden.

Afspraken
Maak duidelijke afspraken inclusief service level agreements (SLA’s), prestatie-indicatoren (KPI’s), en bepalingen over gegevensbeveiliging en vertrouwelijkheid.

Integratie en training
Zorg voor een goede kennis bij de medewerkers van de dienstverlener zodat ze uw producten en bedrijfscultuur goed begrijpen.

Monitoring en evaluatie
Evalueer regelmatig om ervoor te zorgen dat de afgesproken kwaliteitsnormen worden gehaald.

Enthousiast?

Neem contact op en plan direct een afspraak. We gaan graag met u in gesprek over alle mogelijkheden voor uw producten.

footer vector