Hero vector

De logistiek van uw webwinkel uitbesteden?

DAVO Fulfilment Services, voor webshops die de zorg van logistiek graag aan een specialist willen uitbesteden.

Direct aanvragen Offerte aanvragen
Webwinkel logistiek

Wanneer uw website groeit, kunt u het te druk krijgen om zelf alle logistieke zaken te blijven regelen. Klanten verwachten tegenwoordig namelijk een snelle levering, waarbij de regel “voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis” de nieuwe norm is. Dit hoeft niet altijd problematisch te zijn, maar het kan u veel waardevolle tijd kosten die u ook ergens anders aan zou kunnen besteden. Denk bijvoorbeeld aan de online marketing- en salesstrategie, het fotograferen van producten of het schrijven van blogs.

Wij ontzorgen u daarom graag van uw logistieke proces met onze e-fulfilment services. Het voorraadbeheer, de assemblage, de verzending en het afhandelen van retourzendingen zijn zaken waar u dan niet langer over na hoeft te denken.

Webwinkel logistiek uitbesteden, of zelf doen?

1

Het kan een grote stap zijn om voor het eerst een e-fulfilment samenwerking aan te gaan.

Webwinkel eigenaren vragen zich voorafgaand aan een samenwerking wel eens af of wij met net zoveel zorg de pakketten samenstellen en of de producten op de juiste manier bij de klant aankomen. Wij begrijpen uw zorgen en nodigen u daarom graag uit om eens bij ons langs te komen. Op deze manier kunt u zelf zien hoe het logistieke proces verloopt. Uw bedrijf is bij ons namelijk in goede handen en dat laten wij u graag zien.

2

Het unieke karakter gaat vaak verloren.

Bij veel e-fulfilment bedrijven is het niet langer mogelijk om bestelling te personaliseren met bijvoorbeeld een handgeschreven kaartje of een kleurrijke verpakking. Bij DAVO snappen wij dat het persoonlijke karakter een webwinkel juist uniek maakt. Daarom zijn wij onder andere specialist op het gebied van het samenstellen en verpakken van bestellingen. Wij kunnen in het proces van assemblage dus gemakkelijk iets aan de bestelling toevoegen om ervoor te zorgen dat het persoonlijke karakter van uw bedrijf niet verloren gaat.

3

Uitbesteden kan duurder lijken dan zelf verzenden.

Wanneer u overweegt het logistieke gedeelte van uw webwinkel uit handen te geven, kan dit in de eerste instantie duurder lijken dan zelf de pakketten verzenden. In realiteit bespaart u echter vaak meer kosten wanneer u kiest voor e-fulfilment.

4

Goedkope, snelle en transparante bezorging.

De verzendkosten zijn goedkoper wanneer u deze uitbesteedt, doordat wij goede deals hebben met verzendbedrijven. Ook is het voor ons gemakkelijker om een latere cut-off tijd te implementeren. Daardoor kunnen wij pakketjes die vandaag zijn besteld morgen leveren. Wij vinden transparante bezorging bovendien erg belangrijk. Dit houdt in dat zowel u, als uw klanten altijd een track&trace-code van ons ontvangen. Op deze manier kunnen de pakketjes altijd gemakkelijk worden gevolgd.

5

U wint kostbare tijd.

De tijd die u wint met het uitbesteden van uw logistiek, kunt u gebruiken voor het opzetten of uitbreiden van een goede online marketing- en salesstrategie. Elk uur dat u hieraan besteedt, levert u namelijk geld op. Terwijl u vaak weinig bespaart door de logistieke zaken persoonlijk af te handelen.

6

Geen groot magazijn of opslagruimte meer nodig.

U heeft niet langer een magazijn of opslagruimte nodig. Hierdoor kunt u met deze ruimte iets anders doen en valt de eventuele huur van een opslagruimte weg.

7

U kunt gemakkelijker op vakantie.

Een vakantie, weekendje weg of een vrije dag zijn gemakkelijker geregeld wanneer u kiest voor e-fulfilment, doordat u geen rekening meer hoeft te houden met het verzenden van uw pakketjes.

Wij vormen de schakel tussen u en uw klanten. Hierbij streven wij altijd naar 100% klanttevredenheid aan beide kanten. Op deze manier behoudt u uw klanten gemakkelijker en keren zij sneller nog eens terug naar uw webshop. Met trots werken wij aan betrouwbaar fulfilment en hebben wij momenteel 99,8% klanttevredenheid.

Wij maken duidelijke afspraken met u over de respons- en verwerkingstijden. Hierdoor kunnen wij bijvoorbeeld iedereen van een reactie voorzien binnen het afgesproken tijdsvenster. Bestellingen die voor 22.00 bij u worden geplaatst, worden bovendien de volgende dag bezorgd.

Flexibiliteit is voor ons erg belangrijk. Wanneer u persoonlijke wensen of voorkeuren heeft, dan helpen wij u daar graag bij om tot het beste resultaat te komen.

Betrouwbaarheid staat bij ons hoog in het vaandel. Dat geldt voor het het logistieke proces, de communicatie naar uw klanten en de terugkoppeling naar u. Wij doen namelijk altijd wat wij beloven en wat van te voren is afgesproken.

DAVO bestaat al sinds 1945 en hierdoor zijn wij expert op het gebied van logistiek. Door onze ervaring met assemblage onderscheiden wij ons bovendien van andere e-fulfilment bedrijven. Dit vormt het geheime ingrediënt op het gebied van onze fulfilment-services.

Contact met DAVO Fulfilment Services?

Wilt u graag meer informatie of eens bij ons op bezoek komen om de mogelijkheden te bespreken? Vul dan onderstaand contactformulier in, zodat wij zo snel mogelijk contact met u kunnen opnemen.

footer vector